Kódování Critters Scamper & Sneaker Učební zdroje LER 3081
Kód: 37864Detailní popis produktu
Scamper & Sneaker Learning Resources LER 3081 Sada kódovacího robota (kotě)
Scamper a Sneaker uvedou vaše dítě do světa programů bez obrazovky. Stavebnice učí malé uživatele kritickému myšlení a samostatnému řešení problémů. Kromě toho jim pomáhá pochopit základy STEM (vědy, technologie, inženýrství a matematiky). Přiložená kniha navíc popisuje dobrodružství Scampera a Sneakera, což usnadňuje výuku programování
Výuka programování pro nejmenší
Děti mohou vytvářet vlastní sekvence pomocí otisků kočičích tlapek. Kartonové dekorace navíc umožňují vytvořit jedinečné kulisy pro hru. Pomocí příze a skluzavky se navíc dětský pokoj promění v mini hřiště. Možnost vytvářet sekvence až o 30 krocích umožňuje rozvíjet představivost a kreativitu
Hra a učení v jednom
Každý úkol související s kódováním je v sešitě rozveden do zábavné sady Coding Critters. Je zde možnost naprogramovat Scampera tak, aby si hrál na schovávanou, chytal motýly atd. Kromě plnění úkolů souvisejících s kódováním v brožuře může dítě vytvářet také vlastní kódy. Coding Critters jsou také interaktivní domácí mazlíčci - stisknutím Scamperova nosu se aktivuje režim hry, ve kterém ho dítě může krmit, hladit a pečovat o něj
Výrobce se rozhodl | Výukové zdroje |
---|---|
Vhodné pro děti | Děti 4+ |
Power | 3 baterie AAA (nejsou součástí balení) |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vzdělávací hry pro děti |
---|---|
Velikost: | univerzálne |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.